Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, παρατηρούμε το τελευταίο διάστημα στη σχολή μας, κυρίαρχα εν όψει εξεταστικής, να λαμβάνουν χώρα όλο και πιο πολλά και πιο "χτυπητά" φαινόμενα καθηγητικής αυθαιρεσίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι η στάση του κύριου Μυλωνόπουλου ("οι καταλήψεις είναι φασιστικές"), η στάση της κυρίας Παπαρσενίου (που δεν επέτρεπε την χρήση σχολιασμένων κωδίκων στο Κληρονομικό), η στάση της κυρίας Δακορώνια ("οι φοιτητές είναι προνομιούχος τάξη"), οι υστερικές κορώνες περί μαζικών κοψιμάτων και οι προσβολές από πλευράς του κυρίου Ευστρατίου, οι απειλές της κυρίας Μουζουράκη για "ξύλο" αν ο φοιτητικός σύλλογος ξαναποφασίσει να διεξάγει Γενική Συνέλευση στην αίθουσα 1 και, τελευταία, η προφανής άρνηση των καθηγητών να δώσουν παράταση στην εξεταστική προκειμένου να καλυφθούν πιο ανθρώπινα οι αναπληρώσεις με γελοίες και ανεδαφικές προφάσεις, έχει οδηγήσει πολλούς φοιτητές να προβληματίζονται για το ποιον ρόλο έρχονται τελικά να παίξουν οι καθηγητές εδώ μέσα.
Για εμάς, ο ρόλος αυτός είναι ξεκάθαρος: πλάι στο να μας διδάσκει την ύλη του κάθε μαθήματος, το καθηγητικό σώμα προσπαθεί να εγγράψει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στη φοιτητική νεολαία, χαρακτηριστικά πειθαρχίας, τυφλής υποταγής στην αυθεντία της "έδρας", ανταγωνισμού, μηδενικής διεκδίκησης και προσκόλλησης στην διδακτέα ύλη.
Αν το φοιτητικό σώμα θέλει να συγκροτηθεί σε ένα συλλογικό υποκείμενο διεκδίκησης καλύτερων όρων φοίτησης και καλύτερης εργασιακής προοπτικής είναι λοιπόν επόμενο ότι πρέπει να έρθει σε σύγκρουση με κάθε μορφή καθηγητικής αυθαιρεσίας.
Έτσι, κάνοντας την αρχή για αυτήν την εξεταστική, καταθέσαμε ως ΕΑΑΚ το παρακάτω κείμενο στο Δ.Σ. του φοιτητικού συλλόγου ζητώντας να επιτραπεί η χρήση των ήδη διανεμηθέντων σχολιασμένων κωδίκων σε οποιοδήποτε μάθημα καθώς είναι απαράδεκτο να απαγορεύονται από τη στιγμή που η ίδια η σχολή μας τους έχει διανείμει. Απαγορεύοντάς τους ουσιαστικά μας καλεί να τους ξαναγοράσουμε. Την παρακάτω απόφαση μπορεί να την επικαλεστεί (και να την φωτοτυπήσει) οποιοσδήποτε φοιτητής κατα τη διάρκεια της εξεταστικής.